Tekemällä tilauksen hyväksyt, että henkilötietojasi käsitellään näiden ehtojen mukaisesti. Voit tutustua tarkemmin tietojen käsittelyyn tietosuojaselosteestamme.
Ei rekisteröitymispakkoa
Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme ilman rekisteröitymistä. Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Tilausta varten tarvitsemme seuraavat tiedot:
Tilauserittely
Kun olet viimeistellyt tilauksen valitsemalla “Osta” ostoskorissa, saat tilauserittelyn ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen välittömästi. Mikäli et saa tilauserittelyä vuorokauden kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Posti
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Postin kautta. Asiakas maksaa toimituskulut, jotka sisältävät pakkaus- ja jakelukustannukset.
Klarna Checkout
Kuluttaja-asiakkaiden maksut hoituvat Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Se on nopea, joustava ja turvallinen maksutapa, joka mahdollistaa erilaisia maksuvaihtoehtoja:
Hyväksymällä Klarna Checkout -palvelun ehdot sitoudut Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehtoihin. Ajantasaiset sopimusehdot löytyvät kassasivultamme. Maksukysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.
Kortti- ja verkkopankkimaksuissa, jotka tehdään Klarna Checkout -palvelun kautta, maksun saajana on Digital River World Payments AB.
Klarna Lasku
Klarna-laskulla saat 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä on 3,95 €. Kun valitset laskun, Klarna maksaa tilauksen hinnan verkkokaupalle heti, ja saatava siirtyy Klarnalle. Klarna tarkistaa luottokelpoisuutesi ostohetkellä, mikä voi sisältää luottotietojen tarkistuksen.
Mikäli tilaamasi tuote on päässyt loppumaan saldovirheen vuoksi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Kerromme arvion uuden tuotteen saatavuudesta ja tiedustelemme, haluatko odottaa täydennystä, vaihtaa tuotteen vastaavaan vai peruuttaa tilauksen ja saada rahasi takaisin.
Jos tilaamasi tuote tai tilauksen jokin osa on liian painava, suuri tai vaatii erikoiskäsittelyä, toimitamme sen Postin lavalähetyksenä (rekkarahdilla). Tällöin pakettien normaalihinnoittelu ja mahdolliset toimituskulukampanjat eivät ole voimassa. Laskutamme rahtiosuuden (24,90 €) jälkikäteen, jos tilaushetkellä on valittu muu kuin lavalähetys. Ilmoitamme aina asiakkaalle, jos toimitus vaatii lavalähetyksen.
14 päivän palautusoikeus
Kuluttajasuojalain mukaisesti avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen.
Pidennetty palautusoikeus
Tarjoamme tietyille valaisintuotteille (esim. lisävalot, työvalot, äärivalot, sumuvalot, lisävalojen asennustarvikkeet ja otsavalot) pidennetyn palautusoikeuden, joka on enimmillään 120 päivää.
Palautusprosessin ohjeet
Erityistilanteet
Tehdastilaustuotteilla, jotka on tilattu asiakkaan pyynnöstä, ei ole palautusoikeutta. Sovi aina palautuksesta asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen lähettämistä.
Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat näkyvät tuotekohtaisesti ja sisältävät 25,5 % arvonlisäveron. Mikäli hinta on selkeästi virheellinen, pidätämme oikeuden keskustella uudesta hinnasta kanssasi tai tarvittaessa peruuttaa tilaus.
Noudatamme kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Mikäli tuotteessa on virhe, ota ensin yhteys myyjään vian selvittämiseksi. Myyjällä on oikeus korjata tuote ennen sen vaihtamista uuteen. Emme vastaa valmistajan mahdollisesti myöntämästä pidemmästä takuusta.
Takuun kesto
Takuuaika lasketaan kalenteripäivinä ostohetkestä, ei käyttöönottopäivästä. Takuuhuollot lähetetään Postin asiakaspalautuksena Valomonsteri Oy:lle. Liitä mukaan:
Pakkaa tuote huolellisesti. Emme vastaa huonosti pakatun tuotteen vaurioista. Huomioithan, ettei myyntipakkaukseen saa kiinnittää palautuslappuja. Takuu ei kata tuotteen väärinkäyttöä, asennusvirheitä tai fyysistä rikkoutumista.
Aiheettomat takuupalautukset
Jos tuotetta ei todeta vialliseksi, veloitamme toimituskulut. Kuluttajasuojalain mukaan virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas havaitsi tai olisi pitänyt havaita virhe.
Asiakas on itse vastuussa tuotteen käytöstä sen saavuttua perille. Valomonsteri Oy ei vastaa tuotteen väärinkäytöstä tai valmistajan antamiin virheellisiin tuotetietoihin pohjautuvista vahingoista. Myöskään laittomasta käytöstä mahdollisesti aiheutuvat vahingot eivät kuulu vastuumme piiriin. Ostaja käyttää tuotetta omalla vastuullaan.
Asiakkaan yhteystiedot käsitellään luottamuksellisesti, emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Tietoja käytetään ainoastaan tuotteiden toimituksiin sekä mahdollisiin takuu-, vaihto- ja palautustilanteisiin.
Jos jätät paketin noutamatta, perimme 20 € kattamaan toimitus- ja palautuskulut. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta syntyneistä kuluista (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).
Valomonsteri Oy toivottaa sinulle miellyttäviä ostoshetkiä verkkokaupassamme!