• Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • Mitä vit
  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • mitä hittoa

  • sdsd

  • sd

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • Toimitusehdot


    Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

    Tekemällä tilauksen hyväksyt, että henkilötietojasi käsitellään näiden ehtojen mukaisesti. Voit tutustua tarkemmin tietojen käsittelyyn tietosuojaselosteestamme.

    1. TILAUS

    Ei rekisteröitymispakkoa

    Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme ilman rekisteröitymistä. Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Tilausta varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

    • Nimi
    • Yrityksen nimi (mikäli tilaat yrityksenä)
    • Y-tunnus (yritysasiakkaat)
    • Sähköpostiosoite
    • Katuosoite
    • Puhelinnumero

    Tilauserittely
    Kun olet viimeistellyt tilauksen valitsemalla “Osta” ostoskorissa, saat tilauserittelyn ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen välittömästi. Mikäli et saa tilauserittelyä vuorokauden kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    2. TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

    Posti
    Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Postin  kautta. Asiakas maksaa toimituskulut, jotka sisältävät pakkaus- ja jakelukustannukset.

    3. MAKSUEHDOT

    Klarna Checkout
    Kuluttaja-asiakkaiden maksut hoituvat Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Se on nopea, joustava ja turvallinen maksutapa, joka mahdollistaa erilaisia maksuvaihtoehtoja:

    • Lasku
    • Erämaksu
    • Verkkopankkimaksu
    • Debit- ja luottokortit

    Hyväksymällä Klarna Checkout -palvelun ehdot sitoudut Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehtoihin. Ajantasaiset sopimusehdot löytyvät kassasivultamme. Maksukysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

    Kortti- ja verkkopankkimaksuissa, jotka tehdään Klarna Checkout -palvelun kautta, maksun saajana on Digital River World Payments AB.

    Klarna Lasku
    Klarna-laskulla saat 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä on 3,95 €. Kun valitset laskun, Klarna maksaa tilauksen hinnan verkkokaupalle heti, ja saatava siirtyy Klarnalle. Klarna tarkistaa luottokelpoisuutesi ostohetkellä, mikä voi sisältää luottotietojen tarkistuksen.

    4. TUOTE TILAPÄISESTI LOPPU

    Mikäli tilaamasi tuote on päässyt loppumaan saldovirheen vuoksi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Kerromme arvion uuden tuotteen saatavuudesta ja tiedustelemme, haluatko odottaa täydennystä, vaihtaa tuotteen vastaavaan vai peruuttaa tilauksen ja saada rahasi takaisin.

    5. PAINAVAT, VAK- JA ERIKOISKÄSITTELYÄ VAATIVAT TUOTTEET

    Jos tilaamasi tuote tai tilauksen jokin osa on liian painava, suuri tai vaatii erikoiskäsittelyä, toimitamme sen Postin lavalähetyksenä (rekkarahdilla). Tällöin pakettien normaalihinnoittelu ja mahdolliset toimituskulukampanjat eivät ole voimassa. Laskutamme rahtiosuuden (24,90 €) jälkikäteen, jos tilaushetkellä on valittu muu kuin lavalähetys. Ilmoitamme aina asiakkaalle, jos toimitus vaatii lavalähetyksen.

    6. PALAUTUSOIKEUS

    14 päivän palautusoikeus
    Kuluttajasuojalain mukaisesti avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen.

    Pidennetty palautusoikeus
    Tarjoamme tietyille valaisintuotteille (esim. lisävalot, työvalot, äärivalot, sumuvalot, lisävalojen asennustarvikkeet ja otsavalot) pidennetyn palautusoikeuden, joka on enimmillään 120 päivää.

    Palautusprosessin ohjeet

    • Vaihto- ja palautusaika alkaa tavaran noutoa seuraavasta päivästä.
    • Ilmoita palautuksesta mahdollisimman pian sähköpostitse, jotta saat palautusohjeet.
    • Palauta tuotteet aina Postin asiakaspalautuksena, jolloin vastaanottaja maksaa toimituskulut. Muilla tavoilla lähetettyjen palautusten kulut jäävät asiakkaalle.
    • Emme lunasta palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen.
    • Valomonsteri Oy voi evätä palautuksen ja hyvityksen, jos tuote ei ole enää myyntikuntoinen (esimerkiksi pakkaus on rikkoontunut tai siihen on kiinnitetty osoitekortteja/teippejä).

    Erityistilanteet
    Tehdastilaustuotteilla, jotka on tilattu asiakkaan pyynnöstä, ei ole palautusoikeutta. Sovi aina palautuksesta asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen lähettämistä.

    7. HINNAT

    Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat näkyvät tuotekohtaisesti ja sisältävät 25,5 % arvonlisäveron. Mikäli hinta on selkeästi virheellinen, pidätämme oikeuden keskustella uudesta hinnasta kanssasi tai tarvittaessa peruuttaa tilaus.

    8. TAKUU

    Noudatamme kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Mikäli tuotteessa on virhe, ota ensin yhteys myyjään vian selvittämiseksi. Myyjällä on oikeus korjata tuote ennen sen vaihtamista uuteen. Emme vastaa valmistajan mahdollisesti myöntämästä pidemmästä takuusta.

    Takuun kesto
    Takuuaika lasketaan kalenteripäivinä ostohetkestä, ei käyttöönottopäivästä. Takuuhuollot lähetetään Postin asiakaspalautuksena Valomonsteri Oy:lle. Liitä mukaan:

    • Kopio kuitista
    • Asiakkaan yhteystiedot
    • Yksityiskohtainen vikakuvaus (miten vika ilmenee, missä tilanteessa ja onko se toistuva)

    Pakkaa tuote huolellisesti. Emme vastaa huonosti pakatun tuotteen vaurioista. Huomioithan, ettei myyntipakkaukseen saa kiinnittää palautuslappuja. Takuu ei kata tuotteen väärinkäyttöä, asennusvirheitä tai fyysistä rikkoutumista.

    Aiheettomat takuupalautukset
    Jos tuotetta ei todeta vialliseksi, veloitamme toimituskulut. Kuluttajasuojalain mukaan virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas havaitsi tai olisi pitänyt havaita virhe.

    9. VASTUU VAHINGOISTA

    Asiakas on itse vastuussa tuotteen käytöstä sen saavuttua perille. Valomonsteri Oy ei vastaa tuotteen väärinkäytöstä tai valmistajan antamiin virheellisiin tuotetietoihin pohjautuvista vahingoista. Myöskään laittomasta käytöstä mahdollisesti aiheutuvat vahingot eivät kuulu vastuumme piiriin. Ostaja käyttää tuotetta omalla vastuullaan.

    10. ASIAKKAIDEN YHTEYSTIEDOT JA TIETOSUOJA

    Asiakkaan yhteystiedot käsitellään luottamuksellisesti, emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Tietoja käytetään ainoastaan tuotteiden toimituksiin sekä mahdollisiin takuu-, vaihto- ja palautustilanteisiin.

    11. NOUTAMATTA JÄÄNEET PAKETIT

    Jos jätät paketin noutamatta, perimme 20 € kattamaan toimitus- ja palautuskulut. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta syntyneistä kuluista (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

    Valomonsteri Oy toivottaa sinulle miellyttäviä ostoshetkiä verkkokaupassamme!